ΣΩΜΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Επέστρεψες Από Τις Καλοκαιρινές Σου Διακοπές Και Θέλεις Να Επανέλθεις Στο Βάρος Σου; Μπορείς Να Το Πετύχεις! (Κέντρο Αισθητικής Μπαδέκα)

0
41

Οι καλοκαιρινές διακοπές φτάνουν στο τέλος τους σιγά σιγά και οι ρυθμοί της καθημερινότητας αρχίζουν να σε βαραίνουν καθώς σκέφτεσαι το πόσο όμορφα και χαλαρά πέρασες αυτές τις μέρες. σώμα διατροφή

Παραλία, ατελείωτες ώρες στον ήλιο, ξεκούραση και νόστιμο φαγητό που δεν απέφυγες να δοκιμάσεις λίγο παραπάνω. Διότι από όσο γνωρίζουμε, το σώμα στις διακοπές μπαίνει σε ένα άλλο mood και χαλαρώνει χωρίς να σκέφτεται αυτή την επιπλέον θερμίδα που κατανάλωσε. σώμα διατροφή

Διατροφή- Καλοκαίρι

Θαλασσινά, εκλεκτά μεζεδάκια, δροσερά κοκτέιλ και λαχταριστά παγωτά είναι κάποια από αυτά που γεύτηκες και σίγουρα δεν το μετανιώνεις.

Σκέφτεσαι, όμως πως αυτά τα 2-3 κιλάκια που πήρες θα σε ενοχλήσουν μετέπειτα. Έτσι, δεν θα μπορείς να βάλεις άνετα το αγαπημένο χειμωνιάτικο κολλητό τζιν σου!

Για όλες αυτές τις σκέψεις υπάρχει δίπλα σου η Σοφία Μπαδέκα και το Κέντρο Αισθητικής Μπαδέκα, που θα κάνουν το σώμα σου να επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα εύκολα και αποτελεσματικά, δίχως στερήσεις και περιορισμούς.

Σοφία Μπαδέκα Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Με πλήρη ενημέρωση για τις νέες μεθόδους στο τομέα της διατροφολογίας και με πραγματική αγάπη για το αντικείμενο, η ειδικός θα σου δώσει αυτό ακριβώς που αναζητάς για το σώμα και την υγεία σου.

Σήμερα, με την βοήθειά της θα σου δώσουμε κάποιες συμβουλές, ώστε να »διώξεις» το Καλοκαίρι από το σώμα σου και να κρατήσεις μόνο τις καλύτερες αναμνήσεις!

Άρχισε κάποια μορφή άσκησης

Αυτό θα βοηθήσει τον οργανισμό σου να ενεργοποιηθεί πιο άμεσα και θα σε κάνει να αισθάνεσαι από την αρχή πιο ευδιάθετη. Το περπάτημα ή το ποδήλατο είναι κάποια από αυτά που θα σε βοηθήσουν.

 σώμα διατροφή
Άσκηση-Σοφία Μπαδέκα Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Κατανάλωση νερού 

Το Καλοκαίρι μπορεί να τελειώνει αλλά είναι ακόμη εδώ. Ο οργανισμός σου χρειάζεται αρκετή ενυδάτωση, ώστε να αντεπεξέλθει στην καθημερινότητα και στις απαιτήσεις της μέρας. Ενυδάτωσέ τον όσο καλύτερα μπορείς. Το νερό θα σου κάνει καλό, πίστεψέ το.

 σώμα διατροφή
Ενυδάτωση-Σοφία Μπαδέκα Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Μικρές και συχνές ποσότητες φαγητού 

Τα γεύματά σου θα πρέπει να είναι πλούσια σε ενέργεια, ώστε να σε χορταίνουν δίχως να καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες. Προτίμησε τις δροσερές σαλάτες, το κοτόπουλο, το ψάρι και τα φρούτα. Μοίρασέ τα, ώστε να τρως ανά 2-3 ώρες και 5 έως 6 φορές την μέρα.

 σώμα διατροφή
Συχνά και Μικρά Γεύματα – Σοφία Μπαδέκα Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ραντεβού σας, μπορείτε να επισκεφθείτε τη Σοφία Μπαδέκα, Διαιτολόγο-Διατροφολόγο του Κέντρου Αισθητικής Μπαδέκα ή να τηλεφωνήστε στο 23210 20432.