ΠΑΙΔΙ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Συμβουλές Για Υπέρβαρα Παιδάκια (Σοφία Μπαδέκα | Διατροφολόγος)

1074

Πολλοί γονείς ανησυχούν για τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών τους. Οι πειρασμοί είναι πολλοί και το κάθε παιδί πρέπει να φροντίζει ώστε το καθημερινό του διατροφολόγιο να περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Παιδί

Για όλες τις αναγνώστριές μας, λοιπόν, η Σοφία Μπαδέκα, η πολύ γνωστή και αγαπημένη διαιτολόγος-διατροφολόγος του Κέντρου Αισθητικής Μπαδέκα, δίνει συμβουλές για την παιδική παχυσαρκία επισημαίνοντας τα εξής:

“Το σώμα μας, είναι σαν το αυτοκίνητο, χρειάζεται καύσιμα για να προχωρήσει. Έτσι και το σώμα μας, χρειάζεται κάτι, για να λειτουργήσει:

  • α) Σωστή τροφή 
  • β) Άσκηση-κίνηση
Παιδί & Άσκηση

Μία πεταλιά είναι η άσκηση και μία είναι η διατροφή, είναι το σώμα σου, σαν ένα ποδήλατο και μόνο έτσι προχωράει.

Πρέπει να αλλάξεις το μυαλό σου, σε πρώτη φάση και όχι το σώμα σου. Αν αλλάξεις το μυαλό, μόνο τότε θα αλλάξει και το σώμα σου.

Μπορείς, λοιπόν, να αρχίσεις από το να κάνεις  κάτι καινούριο, κάτι διαφορετικό κάθε μέρα. Για παράδειγμα, μία δραστηριότητα (ένας περίπατος), με γονείς και παιδιά μαζί, 1-2 φορές την εβδομάδα. Διαφορετικά, μπορείς να διπλώνεις την κουβέρτα σου το πρωί στο κρεβάτι σου ή να μαζεύεις το τραπέζι εναλλάξ με κάποιο από τα αδέλφια σου ή ακόμα και να κάνεις μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο της γειτονιάς με το ποδήλατο.

Θα ήταν καλό να πειραματιστείς, να δοκιμάσεις να κάνεις κάτι διαφορετικό, κάθε εβδομάδα, κάτι, που δεν έκανες και έχει σχέση με την διατροφή σου. Π.χ. να τρως πιο αργά ή να δοκιμάσεις να φας ένα κομμάτι φρούτο ή λαχανικά ή να πιεις περισσότερο νερό.

Παιδικές Διατροφικές Συνήθειες

Ένα βασικό βήμα θα ήταν να βάλεις το σωστό πρωινό στην μέρα σου, τη σαλάτα στο μεσημεριανό σου, να αρχίσεις να γίνεσαι πιο κινητικός π.χ. σήκω-κάτσε 20 φορές στην καρέκλα ή κάνε ψαλιδάκια με τα πόδια σου, τέλος πιες πολύ νερό, ώστε να ενυδατωθεί το σώμα σου.

Μην σκέφτεσαι ότι όλα τα μετράμε σε θερμίδες, γιατί το σώμα σου, δεν τα μετράει έτσι.

Τόλμησε, λοιπόν, και κάνε σταδιακά μικρές αλλαγές στις διατροφικές σου συνήθειες και στην καθημερινότητά σου.

Παιδικές Διατροφικές Συνήθειες

Αγάπησε το σώμα σου, για να μπορέσεις να το κάνεις πιο δυνατό και υγιές από μέσα προς τα έξω!”.

Επισκεφθείτε κι εσείς τη Σοφία Μπαδέκα, τη Διαιοτολόγο-Διατροφολόγο του Κέντρου Αισθητικής Μπαδέκα, ούτως ώστε να λάβετε, ένα απόλυτα εξατομικευμένο και βασισμένο στις ανάγκες του παιδιού σας, διατροφολόγιο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ραντεβού σας, μπορείτε να επισκεφθείτε τη Σοφία Μπαδέκα, Διαιτολόγο-Διατροφολόγο του Κέντρου Αισθητικής Μπαδέκα ή να τηλεφωνήστε στο 23210 20432.