Επιλέγοντας Τα Ιδανικά Υποψήφια Ζευγάρια

0
329

Ξεκινώντας μία νέα επιχείρηση στον απαιτητικό αλλά και ταυτόχρονα εντυπωσιακό κλάδο του γάμου, αρχικά είναι συναρπαστικό, αλλά επίσης και τρομακτικό. Είναι μια ολοκαίνουργια περιπέτεια που σας μεταφέρει στο άγνωστο.

Στο μυαλό σας γεννούνται πολλά ερωτήματα, που πολλές φορές κουβεντιάζουμε με τους επαγγελματίες γάμου μέσα από την κοινότητα του Ogamosmas.gr. Αλλά το ερώτημα που ακούμε περισσότερο είναι “Πώς μπορώ να βρω τους ιδανικούς πελάτες για την επιχείρηση μου;“. Τώρα, ενώ αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα, δεν είναι εύκολο να απαντηθεί σε μία μόνο πρόταση, επειδή εξαρτάται από τόσα πολλά πράγματα. Για να θέσετε αυτό το ερώτημα πρέπει να έχετε μελετήσει και σκιαγραφήσει ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης για εσάς στην πραγματικότητα.

Designes by BN Group Marketing Agency

Επιλέγοντας τον ιδανικό πελάτη σας

Και δεν εννοώ απλώς μια αόριστη ιδέα για το ποιοι είναι. Οφείλετε να γνωρίζετε ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους, ώστε και εσείς οι ίδιοι να μπορείτε να ικανοποιήσετε απόλυτα τις ανάγκες τους. Η αισθητική και το design έχουν κανόνες. Σίγουρα, όμως, διαθέτουν και πολλές δόσεις υποκειμενικότητας, χωρίς όμως να φτάνουμε στα όρια του κακόγουστου και υπερβολικού.

Τι ακριβώς είναι ο ιδανικός πελάτης σας 

Είναι το ζευγάρι, που πραγματικά θέλετε να εργαστείτε μαζί του. Εκτιμούν τη γνώμη σας, αγαπούν τα δείγματα δουλειά σας και σας θεωρούν Expert. Αλλά προτού φτάσουμε σε αυτό το σημείο, πρέπει να γνωρίζετε τι είναι αυτό που σας κάνει μοναδικό.

Ποια προσόντα διαθέτετε, ώστε να προσεγγίσετε τα συγκεκριμένα ζευγάρια

Δεν μπορείτε απλά να πείτε: “Είμαι επαγγελματίας γάμου και βάπτισης“.

Πρέπει να είστε συγκεκριμένος, στοχευμένος και πάνω απ’ όλα να διαθέτετε εξειδίκευση. Με αυτό τον τρόπο θα προσελκύετε εκείνα τα ζευγάρια, που θα επιθυμούν πραγματικά να συνεργαστούν μαζί σας.

Βρείτε τη θέση σας

Δεν μπορείτε να αφήσετε κανένα περιθώριο για σφάλματα. Για αυτό, λοιπόν, μην πανικοβληθείτε. Η διαλογή είναι καλή. Ναι, αυτό σημαίνει ότι λιγότεροι άνθρωποι θα σας καλούν για συναντήσεις, αλλά αυτό είναι που αναζητάτε.

Designes by BN Group Marketing Agency

Δε θέλετε να σπαταλάτε το χρόνο σας με ανθρώπους που δεν είναι οι ιδανικοί πελάτες σας

Γνωρίζω ότι είναι ριζοσπαστικό. Έχετε, όμως, ακούσει ποτέ ένα ξένο ρητό, “Μιλήστε σε όλους και δεν θα πουλήσετε σε κανέναν;”. Ουσιαστικά, αυτό που μας επισημαίνει είναι ότι δεν μπορείς να πουλήσεις σε όλους. Δεν είναι όλοι πελάτες σας.

Το παραπάνω, το έχουμε θέσει επί τάπητος αρκετές φορές με την κοινότητα των συνεργαζόμενων επαγγελματιών του ogamosmas.gr αλλά κατ’ επέκταση και με τους δικούς μας συνεργάτες στα γραφεία μας στην BN Group Marketing Agency. Επειδή ο ιδανικός πελάτης για εμάς έχει αλλάξει, όπως επίσης και η δουλειά και το έργο μας έχουν μεγαλώσει, και αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό. Με μία λέξη αναπτυξιακό.

Κάνετε την έρευνά σας

Η έρευνα αποτελεί το θεμέλιο όλων. Έχετε τα μάτια σας πάντα ανοιχτά. Δείτε τι κάνουν και οι ανταγωνιστές σας. Δεν μπορείτε να το αφήσετε στην τύχη του και αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος του παζλ. Δεν εννοώ ότι θέλετε να τα αντιγράψετε, σίγουρα όχι, αλλά θέλετε να μάθετε με τι είστε αντιμέτωποι και τι μπορείτε να προσφέρετε διαφορετικά. Επιπλέον, θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε αν υπάρχουν κενά στην περιοχή σας και στον κλάδο σας και να προσδιορίσετε πού θα μπορούσατε να εξειδικευτείτε.

Designes by BN Group Marketing Agency

Φυσικά, δε θέλετε να είστε ακόμη ένας στη λίστα των επαγγελματιών γάμου και βάπτισης. Σίγουρα, πάντως, η διαφοροποίηση δεν πρέπει να είναι στην κατώτερη τιμή. Σας υποτιμά και υποτιμά και τον κλάδο. Αν το κάνετε αυτό, το μόνο που θα κερδίσετε είναι πελάτες που δε θα εκτιμήσουν το επίπεδο εμπειρίας σας και θα σας ωθήσουν σε εκπτώσεις με κάθε ευκαιρία. Απευθυνθείτε σε εκείνους τους ανθρώπους, λοιπόν, που πραγματικά είναι οι πελάτες σας.

Τι πρέπει να γνωρίζεις

Κατά τη γνώμη μου, βοηθά μία εσωτερική ενδοσκόπηση. Να επιλέξεις και να χαράξεις το δικό σου επιχειρηματικό δρόμο.

Ο επιχειρηματίας από τη φύση του είναι μία προσωπικότητα που επιθυμεί να εξελίσσεται

Οι πιο επιτυχημένοι επιχειρηματίες είναι γνωστοί για ένα αντικείμενο εξειδίκευσης και φυσικά υπεροχής.  Προσπαθώντας να μην παρεκκλίνουν ποτέ από το όραμά τους.

Συγκοινωνούντα δοχεία

Έχετε διαβάσει ποτέ κάποιο άρθρο από το οποίο, καθώς διαβάζετε, κυριολεκτικά ενθουσιάζεστε, διότι ο συγγραφέας αποτυπώνει πλήρως τον προβληματισμό σας; Είναι ένα εκπληκτικό συναίσθημα και είναι αυτό το συναίσθημα, που θέλετε να έχει ο ιδανικός πελάτης σας όταν σας βρει. Σίγουρα εκεί θα έχετε εσείς πλέον επιλέξει το ζευγάρι για το οποίο θα αξίζει να εργαστείτε με πάθος και δημιουργικότητα.

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Καλή επιτυχία! 

 

ABOUT THE AUTHOR

Apostolia EleftheriouΗ Αποστολία Ελευθερίου είναι η CO FOUNDER & BUSINESS ADMINISTRATOR της BN GROUP MARKETING AGENCY, καθώς και η Creator Owner του Ogamosmas.gr. Με σπουδές στα Οικονομικά και κατοχή Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Είναι Social Media Marketing Manager με πιστοποιημένη εξειδίκευση σε Internet Marketing, SEO & Graphics Design. Η ίδια έχει διατελέσει TV Presenter &  Producer σε 2 τηλεοπτικές εκπομπές, ενώ υπήρξε Publisher σε 2 περιοδικά για αρκετά χρόνια. Είναι ο άνθρωπος πίσω από κάθε creative wedding ad campaign. Είναι pet, yoga & fashion lover, ενώ λατρεύει τη συντροφιά ενός καλού βιβλίου το οποίο συνδυάζει εξαιρετικά με μία social media research. Η μέρα της ξεκινά με ένα φλιτζάνι espresso, ενώ τα meetings με τις συνεργάτιδές της είναι η πηγή κάθε νέας ιδέας όπως επισημαίνει. Θα την βρείτε καθημερινά στα γραφεία της BN Group Marketing Agency αλλά και στο a.eleftheriou@bngroup.gr