Οι Πολλές Εξωσχολικές Δραστηριότητες (Γιάννης Ξηντάρας ~ Ψυχολόγος-Σύμβουλος Γάμου)

642

Στην έναρξη σχολικής χρονιάς, ένα από τα ερωτήματα, που πλανάται πάνω από τα κεφάλια των γονέων σαν συννεφάκι, είναι οι εξωσχολικές δραστηριότητες.

δραστηριότητες
Εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών

Σε ποιές σχολικές δραστηριότητες θα ήταν καλό να γράψω το παιδί μου; Ποια θα το ωφελήσουν; Τι είναι καλύτερο για εκείνο; Αθλητισμός ή τέχνες; Ατομικά ή ομαδικά; Ένα, δύο ή περισσότερες δραστηριότητες;

Aς τα πάρουμε ένα-ένα από την αρχή.

δραστηριότητες
Εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών
  1. Καλό θα ήταν να ρωτήσουμε τα ίδια τα παιδιά για το τι προτιμούνε. Ας αφήσουμε τα κριτήρια και τα ενδιαφέροντά του να μιλήσουν για το τι θέλουν
  2. Σημαντικό είναι να δούμε το “ποιος” είναι ο δάσκαλος, η προσωπικότητα του δασκάλου, ίσως είναι σημαντικότερη απ΄το αντικείμενο της διδαχής του
  3. Οι γονεϊκές προσδοκίες, καλό θα ήταν να είναι συγκρατημένες και να περιορίζονται στην ευχαρίστηση και την ψυχαγωγία, του παιδιού τους
δραστηριότητες
Εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών

Έχοντας αυτές τις τρεις βασικές παραμέτρους υπ΄όψιν μας μπορούμε, πιστεύω, να εξάγουμε μερικά ασφαλή συμπεράσματα.


Γιάννης Ξηντάρας, Ψυχολόγος – Σύμβουλος Γάμου

Ο Γιάννης Ξηντάρας είναι Ψυχολόγος- Ψυχοθεραπευτής, πτυχιούχος Πανεπιστημίου Αθηνών, μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και της Εθνικής Εταιρείας Ψυχοθεραπείας Ελλάδος. τ. συνεργ. στο Ευγενίδειο Νοσοκομείο Επιστημονικός Υπεύθυνος στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης “Επαφή”.

Δες ακόμη περισσότερα άρθρα του Γιάννη Ξηντάρα στη στήλη Υγεία.